eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Data: 2002-02-17 23:12:14
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ponarzekac na klientow - alez to bardzo proste !

    Alez zlosliwosc :)))
    Ale jako, ze zlosliwosc to ponoc oznaka inteligencji, a ja chyba w jakiegos
    UBka sie zamieniam i po naglowkach sprawdzam (diabli wiedza kto sie na
    liscie kryje ;) moge mniemac, jesli sie nie myle, ze tutaj mamy okaz DUZEJ
    zlosliwosci :))))

    A co do klientow.

    Uslugi bankowe dla zwyklych zjadaczy chleba musza byc wystandaryzowane, bo
    trudno zeby dla kilkuset tysiecy ludzi przygotowac cos co kazdemu sie
    spodoba...

    Kazdy mysli ze jest jedyny wyjatkowy - ale jak tak sie popatrzy ile np.
    tysiecy ludzi ma konta w mBanku - no trudno zeby kazdemu dogodzic.

    Na pocieszenie podam ze amerykanskie badania ankietowe podaja, ze mniej niz
    5% niezadowolonych klientow sklada firmie zazalenie, a reszta zmniejsza
    zakupy lub zmienia dostawce.
    Mysle, ze mozna posluzyc sie w bankowosci tym wskaznikiem... (a jesli
    dodamy, ze wiekszosc Polakow dalej pamieta czasy ze sie Pani Sprzedawczyni
    nie podskakuje...) :)


    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1