eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Data: 2002-02-19 07:15:10
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Mon, Feb 18, 2002 at 09:43:02PM +0000, calcium300mg wrote:

    > He he... Mała prowokacja i już mamy efekty... Wchodzi sobie taki <piiii>
    > :))) do banku, i myśli że za te pięć złotych, za które jest prowadzone jego
    > konto może sobie sponiewierać kogo chce...

    Zartujesz? Ja nie chcialem rozmawiac z panienka z na citiphonie a od
    razu prosilem o jej przelozonego. A chodzilo o przelew ktory citi
    mialo odbic (bo na niewlasciwy numer rachunku poszedl) a nie odbilo.

    Rachunku w citi nie mam (tylko karte, ale to akurat nie ma znaczenia).

    > Ja wiem, że dużo prościej narzekać na banki... Ale to wątek narzekaczy
    > na klientów :)))

    Bo _psim_ obowiazkiem banku jest wywiazywac sie ze swoich
    obowiazkow, bo wlasnie za to dostaja kase. I maja caly czas byc mili,
    grzeczni i spokojni.

    No sorki, ale jesli przedstawiciel banku lub bank sam w sobie bedzie
    dla mnie nieuprzejmy to sobie pojde - robilem to juz nie raz ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1