eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Data: 2002-02-19 08:19:02
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > >Spoko, ja bym Cie olal i kazal (_kazal_) wezwac przelozonego. Jesli
    > >nawet na Ciebie nie podziala, to szef jakby z innej gliny ;-)
    >
    > Przykro mi bardzo , moj przelozony jest nieobecny :-)
    > Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobisz? ;-P
    >
    Ciekawe jak by to bylo, gdyby przelozony sie dowiedzial, ze jest nieobecny.
    Michal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1