eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunkuRe: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • Data: 2015-05-26 15:43:48
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-05-26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > k...@g...com wrote:
    >> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    >> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    >> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    >> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli
    dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy
    które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO
    są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia
    bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
    >>
    >
    >
    > powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    > wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    > Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.

    Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1