eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunkuRe: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • Data: 2015-06-30 10:52:24
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:14iy7t8lgzavs$.cpzpk1r7d49z$.dlg@40tude
    .net...

    Dnia Tue, 30 Jun 2015 07:23:48 +0200, marek napisał(a):
    > Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    >>Konto chyba jednak już nie istnieje -> nie moge sie zalogować.
    >>pismo pójdzie

    > info z frontu:
    > bank odpowiedź przysłał -> brak zaległości, czyli jestem czysty
    > naliczył opłatę za czynności bankowe w wysokości 20 PLN.
    > czyli mamy tak: za wszystko co bank robi dla klienta (nawet udzielenie
    > informacji) trzeba płacić .... właściwie nic nowego;
    > tak się tylko zastanawiam czy mają prawo naliczyć opłatę skoro umowa
    > między
    > bankiem a klientem została już dawno rozwiązana i stron nie łączy żadna
    > zależność.
    > i to by było na tyle....

    >Jak na tyle ... na tyle w tym miesiacu chyba :-)
    >Bo ... gdzie naliczyl ? Na koncie ?
    >Masz 20 zl debetu i potwierdzenie braku zaleglosci ?
    >Czy najpierw naliczyl, potem przysla ze saldo -20 zl :-)

    Naliczył w piśmie / zaswiadczeniu, cytuję:
    "Kliencie...., zaległości nie masz, ale za to że wystawiamy to zaświadczenie
    należy się opłata zgodnie z naszym regulaminem opłat i prowizji.
    Przedmiotowe 20 PLN należy wpłacić na nasz rachunek bankowy numer...."
    fajnie robią.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1