  • Data: 2009-08-26 20:08:15
    Temat: Re: pozorna odwilz w kredytach hipotecznych?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Ale również ten "dobry" klient może nagle przestać spłacać KK.

    tak, w przyszlosci wszystko sie moze zdarzyc wlacznie z utrata pracy
    i zgonem, ale historia finansowa klienta daje pewne informacje
    o profilu klienta/potencjalnym ryzyku przy udzielaniu kredytu.

    > Poza tym co to za różnica czy spłaca się KK w całości czy też spłaca
    > się jedynie kwotę minimalną

    jak to jaka? przy terminowej splacie mamy krotkoterminowy kredyt
    z 0% odsetek, zas przy splacie kwoty minimalnej bija nas 4-krotnoscia
    stopy lombardowej, czyli zadluzenie narasta, czyz nie?

    jednakoz zamkniecie KK przed kredytem i otwarcie jej po jego udzieleniu
    daje ten sam wachlarz ryzyka, wiec sam fakt posiadania KK jest fikcyjna
    przeszkoda przy udzielaniu kredytu.