  • Data: 2009-08-26 18:28:57
    Temat: Re: pozorna odwilz w kredytach hipotecznych?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:
    > najsmieszniejsze jest w obliczaniu zdolnosci karta kredytowa,
    > arbitralnie 10% limitu karty pomniejsza dochod bez wzgledu
    > na historie karty. czyli klient, ktory np. aktywnie uzywa karty,
    > splaca ja terminowo, a gotowke trzyma w lokatach i funduszach obligacji
    > jest traktowany pod wzgledem ryzyka tak samo jak klient

    Ale również ten "dobry" klient może nagle przestać spłacać KK. KK to
    przede wszystkim natychmiastowy dostęp do pieniędzy i to, że ktoś przez
    5 lat nie korzystał z kredytu nie oznacza, że nagle nie będzie miał
    potrzeby kredytowania się.

    Poza tym co to za różnica czy spłaca się KK w całości czy też spłaca się
    jedynie kwotę minimalną skoro obydwa sposoby są prawidłowym korzystaniem
    z produktu jakim jest karta kredytowa.

    --
    Mithos