eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiKRe: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
  • Data: 2003-10-06 23:20:01
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > > Wlasnie, w jaki sposob zobowiazania BPBP z tego tytulu zostaly przejete
    > > przez PKO BP?
    >
    > Wyrażenie zgody na przejęcie zobowiązań przez PKO BP w serwisie
    > transakcyjnym lub serwisie telefonicznym, potwierdzone kodem z karty kodów.

    Mam wrazenie ze jest to niewazne w swietle KC.
    Tzn. zmiana umowy wymaga formy pisemnej.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1