eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiKRe: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
  • Data: 2003-10-08 18:15:00
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka
    > akcyjna?

    Była, ale to nie ma znaczenia. Fakt, proste to nie jest, ale można wyodrębnić
    część przedsiębiorstwa.

    W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone
    > zobowiazania?

    Nie wiem jak to dokładnie zostało zrobione. Ja się opieram na dostępnych
    informacjach, a tych strasznie mało jest.

    > Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.

    Nie mniej jednak jakos to zrobili ;)

    > Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje
    > roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie
    > odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna
    > odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego).

    Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1