eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiKRe: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
  • Data: 2003-10-08 17:21:41
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > > Mam wrazenie ze jest to niewazne w swietle KC.
    > > Tzn. zmiana umowy wymaga formy pisemnej.
    >
    > Zmiany numerów rachunków też pisemnie nie dali.

    Domyslam sie, ze licza na to, ze straty beda duzo nizsze niz koszty
    pocztowe. No bo komu przyjdzie do glowy "awanturowac sie" o zmiane
    numerow rachunkow albo o to, ze zamiast banku o sredniej kondycji
    finansowej bedzie PKOBP.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1