  • Data: 2010-03-03 00:58:35
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hmk82a$8sb$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli bank uznał to za oszustwo, to nie powinień zwrócić kwot
    > przelewów/wpłat
    > do nadawców???
    > Od kiedy antena radia/ pasmo tv czy inne mass media mają w bankowości moc
    > sprawczą? :)))
    >
    > --

    Wg mnie bank postapił prawidłowo nie zwracając pieniedzy nadawcom; -
    intencją darczynców było bowiem przekazanie ich datków Fundacji Radio Maryja
    i bank przekazując środki fundacji uczynił zadość ich życzeniu. Wysłane
    pieniądze trafiły (przynajmniej wg oświadczenia banku) do właściwego
    adresata.

    p47