    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Date: Thu, 4 Mar 2010 10:05:35 +0400

    p47 (<k...@w...pl>) ma odwage pisac:

    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ty jesteś jednak głupszy niz nawet norma rekruta sowieckiego
    > przewiduje!;-)) Zanim jednak napiszę wiecej o tej głupocie podkreslę,
    > że dureń kashmiri przyznaje, że chciałby
    /ciach/

    Gdzieś tak napisałem? Umiejętności czytania z podstawówki się kłania.

    /ciach/
    > celowo i podstepem wmanewrowac
    > fundację Radia Maryja w sytuację mająca ją poniżyć i poderwac jej
    > renomę, a także spowodowac jej straty finansowe mimo, ze nie zrobiłaby
    > ona nic w celu osiągnięcia nienależnych korzyści. Innywi słowy ten
    > dureń marzy, aby podstepem niewinną ofiare obecnego przestępstwa
    > zrównać z celowo i z premedytacja działającymi teraz przestępcami.
    > Myslę, ze takie działanie nie byłoby bezkarne (choć nalezałoby
    > udowodnic premedytację, do czego ten post mógłby być dowodem)

    /ciach/

    > A Radio Maryja jest niezwykle
    > uczciwe i skrupulatne w swojej działalności, -wielokrotne, liczne
    > kontrole dotychczas nie wykazały ŻADNYCH nieprawidłowości w jego
    > działaniu!!
    /ciach/

    To wnioskowanie o "uczicowści" na podstawie "wyników kontroli" normalnie
    powala. Coś w stylu sylogizmu: "nie widać, a więc nie istnieje".
    Taka logika to u was w Aninie powszechna?

    /ciach/
    > 3. gdyby jednak załozyć roboczo nieprawdopodobną sytuację,
    > ze wpłaty te zostałyby przyjęte to beneficjent, w przeciwienstwie do
    > banku, nie ma zadnego obowiązku śledzic tytuły wpłat. -oczywiscie może
    > to robic, ale prawo tego mu nie nakazuje bezwzględnie.

    Bankowi też nie.

    > Poniewaz w opisywanej sytuacji, w przeciwieństwie do obecnego oszustwa,
    > RM nie podejmowało najmniejszych działań w celu wprowadzenia
    > wpłacającego w błąd to owszem, (jak pokazuje praktyka sądownicza)
    > zostałoby zobowiązane do zwrotu przyjętych, a zagospodarowanych
    > pieniędzy, ale w ratach i to takich, aby nie naruszaly one interesów
    > spłacającego. No, np spłata w ciągu 40 lat..;-)

    Tak? No chyba że wyrok wydawałby sąd religijny.

    > 4. winnym przekazania takich pieniędzy byłby ponownie bank, który nie
    > dochował należytej staranności.

    Och, to może w ogóle sąd obciążyłby bank? Przecież to bank jest winny, niech
    ponosi konsekwencje!
    Już lecę zakładać fundację.

    k ;)