  • Data: 2009-04-15 04:57:09
    Temat: Re: prawo do dywidendy
    Od: iktorn <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    f...@t...net pisze:
    > Jesli to prawda z dywidenda to dla mnie jest to rewelacja.
    > Nie planowalem wchodzic co prawda w ten Hardex- raczej bym poczekal
    > do dzisiaj i wzial akcje pomniejszone o dywidende, liczac ze pojda w
    > gore
    > wraz z rynkiem.

    Dzisiaj akcje będą mocno przecenione (tak sądzę), raczej większość uzna
    że dywidenda była lepikiem na muchy, żeby BBI mogło się pozbyć trochę
    papiera niepłynnej spółki (i przy okazji prezes spółki).
    Część sprzeda ze stratą, część zostanie inwestorami długoterminowymi.
    Ja z w/w powodow sobie papier odpuscilem... w okolicach 10zl bedzie sie
    robil interesujacy ;)