  • Data: 2009-02-15 22:19:49
    Temat: Re: preautoryzacja kartą Visa
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miv wrote:

    > Pora była późna i na parkingu nikogo nie było to oddałem kluczyki
    > paniusi przy biurku. Następnego dnia dzwoni do mnie jakiś mądrala i
    > mówi, że wielka dziura.
    > Oglądałem ją potem, na pewno nie istniała kiedy odstawiałem auto ale
    > do nich to jak grochem o ścianę a do karty się dossali jeszcze tego
    > samego dnia. Co więcej policzyli więcej niż było zablokowane. Dlatego
    > pomyślałem, że nie ma co dalej gadać i jeśli coś mam z tego odzyskać
    > to najwyżej za pośrednictwem swojego banku. Tymczasem widzę, że
    > wszystko odbyło się zgodnie z prawem :)

    Aaaargh... Jak można brać samochód bez ubezpieczenia i nie oddawać go
    "komisyjnie"? Niestety zapłacisz i raczej nie licz na jakikolwiek zwrot. :-(

    Ja swego czasu oddałem samochód z... rozbitą przednią szybą. Murzyn z
    tym śmiesznym przenośnym czytnikiem jedynie uniósł lekko brwi, ale skoro
    było pełne ubezpieczenie to po prostu przyjął samochód i już.... :-)

    --
    MiCHA