  • Data: 2009-02-15 22:37:06
    Temat: Re: preautoryzacja kartą Visa
    Od: miv <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 15, 10:19 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    wrote:

    > Aaaargh... Jak można brać samochód bez ubezpieczenia i nie oddawać go
    > "komisyjnie"? Niestety zapłacisz i raczej nie licz na jakikolwiek zwrot. :-(
    >
    > Ja swego czasu oddałem samochód z... rozbitą przednią szybą. Murzyn z
    > tym śmiesznym przenośnym czytnikiem jedynie uniósł lekko brwi, ale skoro
    > było pełne ubezpieczenie to po prostu przyjął samochód i już.... :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    No cóż, czasami po prostu spędzenie kilkunastu godzin na parkingu aż
    do rana z różnych względów nie wchodzi w rachubę.

    Ale już może zamknijmy ten wątek samochodowy bo to zupełnie odrębna
    kwestia. Nawet jeśli to ja bym rzeczywiście spowodował tę szkodę to
    spodziewałbym się po moim banku, że po pierwsze będzie wymagał
    kolejnej autoryzacji po wygaśnięciu blokady, a po drugie, że nie
    dopuści do zdjęcia z konta więcej niż autoryzowałem (co należy
    rozumieć: uzna moją reklamację po fakcie) niezależnie od tego ile
    rzeczywiście jestem winien (od ściągania należności są wyroki sądowe).