  • Data: 2008-07-31 22:58:32
    Temat: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "badzio" 5...@y...goo
    glegroups.com

    : nie ale szalonym jest wierzyc ze to cos da :P
    : a powaznie - dzwonilem, pytalem, nawet pani mnie 'recznie' przelaczala
    : na odblokowanie kanalu internet i ustanowienie nowego hasla. to samo.
    : mlinka nie ma pomyslu co moze byc nie tak, jesli mi sie nie uda
    : wprowadzic nowego hasla to mam po prostu wystapic o nowy pakiet
    : aktywacyjny (co oznacza tymczasowe zablokowanie takze dostepu
    : telefonicznego)

    Masz żonę -- jak powiedział niejaki Radek Sikorski -- najwyższe dobro. :)
    Załóż więc konto żonie (mBank powinien dać Ci za to 50 złotych -- info na
    ich stronie) i ustanów siebie pełnomocnikiem jej konta. Następnie przelej
    ze swego na żony (bo jak rozumiem żona ma dostęp do Twego) po czym skasuj
    swoje konto i załóż raz jeszcze sobie a żonie daj pełnomocnictwo. :)

    Nie ma to jak ostrzał z dwóch wieżyczek, chyba że wspólny ostrzał i z wieżyczki,
    i hetmana. :) Ja (gdy jeszcze grałem w szachy) lubiłem obstawianie większą liczą
    figur. Oczywiście w szachach jest to niewykonalne, ale w życiu często przeciwnik
    nic nie robi i można dowolnie mocno fortyfikować swoje stanowiska. :)

    Niefrasobliwość pracowników polskich czasami przyprawia o ból głowy i nudności. :)
    Co by było, gdyby to było Twoje jedyne konto :) i nie miałbyś do niego dostępu
    poprzez żonę? :) Wiem, co by było, bo miewam kłopoty z Polbankiem. :)

    -=-

    Dlatego miewam kilka kont. (a raczej kilkadziesiąt, lecz w kilku bankach) Teraz
    mi potrzebne jakieś w miejsce traconego w Multi. :) Mógłby mBank postawić swoje
    wpłatomaty. :) Mogliby też znieść belki -- mądre_inaczej rozwiązanie na kształt
    Jaruzelskiego zakazu sprzedaży alkoholu przed 13 godziną. :) No i banki mogłyby
    zezwolić na wielokrotne przelewanie z oszczędnościowych -- na kształt Eurobanku
    czy Polbanku. Najlepiej byłoby, gdyby nie było kont oszczędzających, ale byłyby
    RORy oprocentowane normalnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'