eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] problem z odblokowaniem kanalu internetRe: problem z odblokowaniem kanalu internet
  • Data: 2008-08-04 12:50:56
    Temat: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "badzio" f...@5...goog
    legroups.com

    > 1) Operator VoIP byl ten sam za kazdym razem.
    > 2) Jedyna roznica: raz byla to bramka VoIP, raz softphone

    > Ale w takim razie czemu autoryzacja (identyfikator i telekod)
    > przechodzila poprawnie? Dziala to na innej zasadzie niz ustalanie
    > hasla do kanalu internet?

    Nie chciałbym, aby moja odpowiedź zabrzmiała jak chamska SOA#1, lecz u mnie
    jest OK od początku do końca. Korzystam z Tlenofonu i dwóch różnych bramek.
    Jedyne, co mnie boli w Tlenofonie, to opłata za 0801xxxxxx -- wyższa niż za
    zwykłe numery, ale raczej jest to normalne w przypadku VoIP i w zestawieniu
    z innymi oszczędnościami jednak wypada co najmniej korzystnie.

    IMO normalnym zachowaniem VoIP jest poprawne przekazywanie tych dźwięków,
    jako że nie tylko banki mają wewnętrzne numery i nie tylko banki dogadują
    się dzięki takim numerkom wciskanym z klawiatury telefonu.

    --spacja
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:chętnie sprzedam niebitego III USM 75-300o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1