  • Data: 2002-11-22 21:01:32
    Temat: Re: procedura GTFI obligacje
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl>
    napisał w wiadomości
    news:arlr9g$21j$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    (do kazdego typu
    zakup ju fund obligacji /

    > dzięki, krab, za szybką odpowiedź :)
    > numer i tytuł znam, bo wszystko na stronach
    skrupulatnie przeczytałem, tylko
    > nie byłem pewien momentu - nie chcę, żeby środki
    leżały nieoprocentowane na
    > jakimś rachunku przejściowym podczas gdy zakup
    ju oczekuje na podpisane
    > zlecenie otwarcia rejestru

    Rozumiem że Towarzystwo prześwetliliscie dokładnie
    i szczegółowo i można spokojnie inwestować ? :)
    Przy okazji o cos spytam:

    GTFI FIO Obligacji Skarbowych (Notowania na
    2002-11-22)
    jednostka - 148,18 zł
    MCZJ - 149,68 zł

    przy czym "MCZJ - Maksymalana Cena Zbycia
    Jednostki czyli wartość jednostki uczestnictwa z
    uwzględnieniem prowizji zgodnej z tabelą opłat "
    czyli cena zakupu jest o 1% wieksza od wartości
    jednostki).
    Czy GTFI podaje w ten sposób prowizje od zakupu
    jednostek w zewnętrznej sieci sprzedaży czy też
    jest to jakaś ukryta opłata o której sie nie
    doczytałem na ich stronie ? (przez internet
    opłata=0zł więc i w powyższym przykładzie MCZJ
    powinno byc =wartości jednostki).
    I jeszcze jedno, czy na ich stronce można uzyskać
    wykres (ten co jest to nie to:) dla wybranych
    funduszy i dowolnych okresów (tak jak w DWS) ? ...
    zestawienie tabelaryczne to trochę za mało

    Pozdr.
    Sark