  • Data: 2009-11-11 14:59:37
    Temat: Re: prowizja
    Od: "deq" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hculuq$4ko$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciesz się, że to nie była twoja skórka, nie zadawałbyś więcej pytań
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    http://wiadomosci.onet.pl/2076168,12,wlosi_boja_sie_
    szczepionek_na_nowa_grype,item.html

    "WŁOSI BOJĄ SIĘ SZCZEPIONEK NA NOWĄ GRYPĘ. Mimo trwającej od października
    we Włoszech akcji masowych szczepień przeciwko nowej grypie 97 procent
    zakupionych przez rząd szczepionek wciąż nie zostało wykorzystanych - pisze
    "La Stampa". Gazeta zauważa, że powodem tego stanu rzeczy są głównie coraz
    większe wątpliwości co do skuteczności i bezpieczeństwa preparatów..."

    powtarzam, jeśli nie zrozumiałeś:
    to jest dużo większy wałek i afera niż sprzedaż kilku skórek po kilka stówek
    i zamieszane jest znacznie więcej, znacznie ważniejszych osób niż jakiś
    przepity wrak lekarza z pogotowia...

    (nawet zakładając, że szczepionki są zupełnie nieszkodliwe - bo ja na chwilę
    obecną, w dobrej wierze tak przyjmuję.. że są równie "nieszkodliwe" jak
    inne szczepionki)
    Teorie spiskowe są idiotyczne i śmieszą mnie te pomysły o eksterminacji zbyt
    dużej liczby ludności w ten sposób itp. przedstawiane przez oszołomów ze
    stanów, w ten sposób ośmieszają przeciwników szczepionek posługujących się
    poważnymi argumentami.. lobbyści szczepionek np. pisowscy wykorzystują różne
    niepoważne zarzuty do ośmieszenia całej "idei sprzeciwu".

    Oczywiście żartuję z PiSowcami )) bo o ile nie mam złudzeń, że wiele osób na
    swiecie lobbuje za konkretne wynagrodzenie i w grę wchodzi całkiem ładna
    kasa (podali gdzieś, że samo GSK na szczepionkach ma wyciągnąć 3,5 mld
    USD)... to nie mam wątpliwości, że te przygłupy pseudopolitycy z PISu robią
    to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.