    From: "Wookasch" <w...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Date: Sun, 13 Jan 2002 01:35:12 +0100

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał

    > Dealer oczywiscie w umowie byl zabezpieczony. Ale sie uparlem i koniec. Co
    > ma zrobic z tym autem na magazynie ? Prowizje zaplaci 2 % (okolo). Zreszta
    > mial na szybie nalepki VISY i nie bede z nim dyskutowal. Co do
    zadowolenia -
    > to on w ogole powinien byc zadowolony, ze ja chce z nim rozmawiac. Mamy
    > rynek konsumenta - czasy rynku producenta muinely - mam nadzieje ze
    > bezpowrotnie.

    Widzisz, tylko pewnie w umowie sie tez zabezpieczyl, ze jezeli nie wplacisz
    na konto reszty pieniedzy (jak juz wczesniej zaplaciles zaliczke), to ta
    zaliczka Ci przepada/zwroca Ci pozniej, po potraceniu jakiegos procentu -
    dla dealera to czysty biznes i spokojnie moze Cie wtedy kopnac w poope - dla
    niego czysty zysk :)
    Fakt, ze pozwolili Ci zaplacic pewna czesc kasy karta jest moim zdaniem
    tylko jego uklonem w Twoja strone, poniewaz i tak juz Cie mial "w sidlach"
    :)
    Ogolnie teraz to dealerzy juz nie maja tak dobrze, jak jeszcze niedawno -
    marzy zbyt wysokich to nie maja i przypuscmy sprzedajac samochod za 50k PLN
    zaplaciliby 1k PLN glupiej prowizji - nie sadze, zeby na to poszli, chyba,
    ze Ty nie bedziesz sie staral czegos wynegocjowac....

    > Eeee, chyba nie. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja liczyc :))

    Ktorzy umieja liczyc - tak, ale tych co znaja umowy miedzy aklajerem i
    akceptantem, znaja obowiazki akceptanta oraz swoje prawa - hmm... dyskutowal
    bym....

    pozdrawiam
    Wookasch