  • Data: 2007-12-05 06:13:50
    Temat: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:0uobl3l8f6fdvbd3kameaboo3ht2s5n4g7@4ax.com...

    > Nic z tego. Umowa jest wtedy zawierana, kiedy klient akceptuje
    > przedstawiona ofertę.

    No właśnie
    Akceptujesz zapelniony koszyk a nie wlozenie kazdego artykulu z osobna.
    ZADEN sklep internetowy nie podaje ceny z wliczona wysylka (chyba ze 0zl) bo
    koszt wysylki dolicza sie do calej dostawy a nie do pojedynczego artkulu
    Zatem cena towaru nie jest równa kosztowi zakupu i to jest normalne przy
    sprzedazy wysylkowej.
    Akceptujesz cały zakup a nie robisz 7 akceptacji - caly, w tym koszty zakupu
    i zaplaty. Tak jak w Tesco przy kasie a nie przy półce.

    > Poczytaj Kodeks Cywilny, artykuł stosowny podałem juz.

    Nie nudź.

    Sławek