eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemuRe: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
  • Data: 2012-10-17 21:47:51
    Temat: Re: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-10-17 02:01, k...@g...pl pisze:

    > Cieszę się, że bankowi podałem swój nr komórkowo-internetowy jako nr do kontaktu.
    Dzięki temu unikam "superwspaniałych ofert" telefonicznych w najmniej odpowiedniej
    chwili. Bankowcy dzwonią sobie na modem, modem nie odpowiada albo jest ciągle zajęty
    (np. łączeniem mnie z internetem).

    Gdy podaje się taki numer jako kontaktowy (a nie tylko do kodów sms) to
    trzeba się liczyć z możliwością zablokowania zleconego przelewu albo
    blokadą kart płatniczych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1