  • Data: 2009-11-15 15:20:58
    Temat: Re: przelewy wewnetrzne ING - dlaczego opozniane?
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Mazur pisze:
    > witrak() (w...@h...com) wrote in

    > Ciekawostka Dropsa...
    ironia nie trafiona, co prawda nie tylko mbank pracuje w pełni online
    ale że cześć internentowa jest tylko przybudówką jest chyba oczywiste
    przynajmniej w przypadku as/400 na których działa wiele banków

    >A na przykład taki Multibank - to on ma już ten
    > system back-end, przez który muszę czekać?
    czepiasz się, wiadomo że multi i mbank mają wdrożony ten sam system
    transakcyjny
    A jak to wygląda w PKO BP?
    > Też tak się czeka?
    >
    > (ciągle liczę na to, że coś nowego, odkrywczego się dowiem ;DDD)

    w innych bankach przelewy, podgląd kart itp działa w czasie rzeczywistym ?