  • Data: 2007-04-26 12:14:00
    Temat: Re: przelewy24.pl- jak to działa ???
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > Ha, to mnie zaskoczyłeś. Nawet nie wiem, co to "czas błyskawiczny" w
    > usłudze PKO. Możesz szerzej ??? Bo z reguły jak płacę przelewem /np
    > płatności.pl -payback/ to kasa jest na drugi dzień. Tu mam dalej
    > "oczekujące" a z drugiej strony witryna przleewy24.pl zaraportowały o
    > dokonaniu płatności. Zgłupiałem. Będę wdzięczny za "oswiecenie mnie".

    Chciałem napisać "w czasie rzeczywistym" (zastanawiałem się nad
    "błyskawicznie" no i wyszło jak wyszło) :):.

    Nie wiem jak jest na platnosci.pl/payback, ale z reguły, przelewy
    wewnętrzne w każdym szanującym się banku są realizowane od razu. Na tej
    zasadzie działają przelewy24 lub allpay, że mają konta w wielu bankach,
    i w ten sposób możesz szybko zapłacić - bo robisz przelew wewnętrzny w
    twoim banku.

    p. m.