eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[przeliczniki walut] Czyżby nowy lider i killer Polbanku › Re: [przeliczniki walut] Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    From: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [przeliczniki walut] Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    Date: Thu, 14 Jan 2010 19:56:44 +0000 (UTC)

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > https://www.walutomat.pl
    >
    > Pomysł bardzo ciekawy i myślę, że może chwycić, bo z kontem walutowym
    > jest to przysłowiowy strzał w 10-tkę. Co do samego serwisu to ciężko coś
    > powiedzieć o jego pewności/wiarygodności, ale myślę, że na drobnych
    > kwotach można testować i sobie opinię wyrobić. Ciekawe czy będą mieli w
    > ofercie konta walutowe innych bankĂłw.

    Przy drobnych kwotach to się raczej nie opłaca. Przy dużych natomiast (10k+ EUR)
    patrząc po
    sumach dostępnych, nie zawsze będzie zbyt. Np teraz jest zapotrzebowanie na 60k pln
    celem
    wymiany na EUR. Czyli jak wrzucę, że chce sprzedać 15k EUR, to im się liczniki
    wyzerują :-)

    Ich kalkulator to chyba bierze pod uwagę kursy w kantorze na Okęciu w Wawie. Intraco
    daje co
    najmniej tyle samo, w dodatku konkretny kurs można sobie zablokować przed przyjazdem
    do nich:
    http://www.kantorintraco1.republika.pl/notowania.htm

    Walutomat to takie kupowanie/sprzedawanie w ciemno jeśli nie ma konkretnych ofert na
    stanie. Ale
    może się rozkręcą? Niezaprzeczalną zaletą jest, że wymiany można dokonać online.