  • Data: 2010-01-15 12:22:47
    Temat: Re: Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no dobra, ale na czym Revelco sp. z o.o. zarabia?

    Opłaty mogą brać w przyszłości.
    Kasa leży na ICH koncie, chyba jakieś odsetki lecą wtedy?

    > Albo inaczej: tak im się chce za friko robić i odpowiedzialność na
    > siebie brać?

    Jaką odpowiedzialność??
    Zabawa odbywa się na ryzyko klienta. Najpierw wpłaca
    kasę na konto sp-ki z o.o. i całe ryzyko jego.
    Na grupie krytykowano firemki pośredniczące w płaceniu
    rachunków... to jest coś podobnego, tylko kwoty mogą być
    dużo większe.

    W FAQ mają parę słów na temat bezpieczeństwa, ale imho
    wyłącznie dla ściemy, że jest bezpiecznie.
    Nawet nie podali jaki mają kapitał (więc pewnie nie rzuca
    na kolana, nie chce mi się sprawdzać, ale podejrzewam 5kzł) :(.
    Ja nie znalazłem u nich ani słowa rzeczywiście o bezpieczeństwie.