    From: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Date: Wed, 19 May 2004 15:06:50 +0200

    In article <c8fk2v$3hh$1@news.onet.pl>, g...@b...pl says...
    W watku <c8fk2v$3hh$1@news.onet.pl>, g...@b...pl piszesz...

    |A to ciekawa opinia. Dla Ciebie ROR z % na poziomie 0,01 % ten z 3 % to
    |"minimalna różnica ;-)))) ?

    LOL! A Ty gdzie wyczytales to 0.01%? Na scianie dworca PKP? Wybacz
    sarkazm. Pierwsze z brzegu MultiBank - 1,7%, Lukas - 1.0%. Faktycznie -
    roznica miedzy 1,7 a 3% powala mnie na kolana! Szczegolnei ze baki
    internetowe startowaly z ~15% na ROR'ze. No coz - po co mamy miec 15%
    skoro i przy 3% znajda sie frajerzy?

    |A słyszałe=3F o bankach, gdzie te przelewy s=3F bezpłatne? A nawet jak s=3F
    |płatne, to 3 PLN za przelew a 0,5 czy 0,99 to chyba jednak jest różnica?

    Znowu informacje od kolegi z podworka - w np. Citibanku wszytkie
    przelewy internetowe sa darmowe, moj ty "specjalisto".

    |O wydrukach potwierdzenia też nie słyszałe=3F? I ile razy potrzebowałe=3F
    |PŁATNEGO PRZESYŁANEGO POCZTˇ potwierdzenia?

    Juz gdzies tutaj pisalem o wydruku - mozesz go uzyc w wiekszosci
    przypadkow jako papieru toaletowego.

    |Twoje wiedza o tamtejszym systemie bankowym zatrzmała sie na roku 89 chyba.

    LOL nr 2! Rozsmieszasz mnie coraz bardziej. Pewnie masz jedno konto,
    najwieksza suma pieniedzy ktora widziales to zawartosc portfela
    rodzicow, a zabierasz glos w sprawach o ktorych nie masz NAJMNIEJSZEGO
    pojecia.

    |Generalnie mało wiesz, ale za to dużo chrzanisz. Taki urok?

    Uroku mam chyba calkiem sporo (tak mowia) wiec dziekuje za
    zainteresowanie. Niestety, Ty natomiast masz za malo wiedzy aby
    zaszpanowac (mowiac Twoim jezykiem) komukolwiek wiecej niz koledze z
    lawki szkolnej.

    Definitywnie EOT. Logout.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,