eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzykładowy fraud - co nas chroni?Re: przykładowy fraud - co nas chroni?
  • Data: 2011-02-02 16:16:10
    Temat: Re: przykładowy fraud - co nas chroni?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d12ef1f1-b4a3-4d49-b7ed-8c36e47fe3ad@n1
    1g2000vbm.googlegroups.com...

    > Rozumiem, że idziemy w czystą teorię. Zakładamy, że złodziej jest
    > dobrze przygotowany. Na zapytanie banku o szczegóły transakcji
    > przedstawia całą historię połączeń klienta, co i kiedy kupił, że
    > oglądał "różowego pytonga" i "złotego króliczka" i obciążenie jest ok.
    > Sklep zarejestrowany na Bermudach, właścicielami grupa bliżej
    > niezidentyfikowanych funduszy zagranicznych itd. Bank mówi - mamy
    > dowody, że korzystałeś, więc płać... I co? :)

    Nie jestem pewien, a sprawdzać mi się nie chce. Mam jednak wrażenie, że to
    nie działa tak. Bank po reklamacji klienta "cofa" obciążenie karty, o ile
    ono już nastąpiło. I na tym kończy się rola banku w tej sprawie jako strony.
    Dalej to już może trwać ewentualnie spór kupującego ze sprzedającym, a bank
    może tu pełnić rolę co najwyżej "świadka". Czyli wg mnie ta dalsza część w
    formie etapu dyskusji złodzieja z bankiem nie może w praktyce mieć miejsca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1