eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzykładowy fraud - co nas chroni?Re: przykładowy fraud - co nas chroni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przykładowy fraud - co nas chroni?
    Date: Wed, 2 Feb 2011 17:16:10 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 18
    Message-ID: <iibush$chv$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <iibr43$23k$1@news.onet.pl> <iibqq0$8sn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <9...@p...googlegroups.com>
    <iibug6$cb8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <d...@n...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1296662225 12863 87.239.217.30 (2 Feb 2011 15:57:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Feb 2011 15:57:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d...@n...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545874
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d12ef1f1-b4a3-4d49-b7ed-8c36e47fe3ad@n1
    1g2000vbm.googlegroups.com...

    > Rozumiem, że idziemy w czystą teorię. Zakładamy, że złodziej jest
    > dobrze przygotowany. Na zapytanie banku o szczegóły transakcji
    > przedstawia całą historię połączeń klienta, co i kiedy kupił, że
    > oglądał "różowego pytonga" i "złotego króliczka" i obciążenie jest ok.
    > Sklep zarejestrowany na Bermudach, właścicielami grupa bliżej
    > niezidentyfikowanych funduszy zagranicznych itd. Bank mówi - mamy
    > dowody, że korzystałeś, więc płać... I co? :)

    Nie jestem pewien, a sprawdzać mi się nie chce. Mam jednak wrażenie, że to
    nie działa tak. Bank po reklamacji klienta "cofa" obciążenie karty, o ile
    ono już nastąpiło. I na tym kończy się rola banku w tej sprawie jako strony.
    Dalej to już może trwać ewentualnie spór kupującego ze sprzedającym, a bank
    może tu pełnić rolę co najwyżej "świadka". Czyli wg mnie ta dalsza część w
    formie etapu dyskusji złodzieja z bankiem nie może w praktyce mieć miejsca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1