  • Data: 2013-06-28 21:01:05
    Temat: Re: pułapki w regulaminie (KK BZWBK)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 17:32:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Hmmm jak zamawiałem przez www ich pre-paid to kazali podać wszystkie
    >
    > dane, to samo w oszołomie i bnp. Jak się pójdzie do oddziału to nic nie
    >
    > chcą? Dajesz kasę i dostajesz kartę?

    Zgadza się.
    Nie kupisz anonimowo. Nie wiem jak w oddziale, ale chyba chcą DO.
    Ale czytaj wyżej - możesz ją zasilić (albo i nie) i podarować komuś.
    Nie musisz pamiętać komu. To "dla Vincenta".
    Ta karta (BZWBK) ma cienkie limity. To dobre na prezent na komunię.
    Użytkownik nie musi mieć nawet 13 lat.

    Odrębną sprawą jest ochrona środków na koncie, z którego można kartę zasilać
    natychmiastowo.
    W powyższym przypadku, jeśli ktoś zrobi fraud tą kartą,
    to bank nie ma komu skoczyć tam, gdzie pan może pana majstra w (takie niedomówienie).
    Karty prepaid, któe są przypisane do konta (jak w Mille),
    mogą obciążyć to konto w razie fraudu.
    Właśnie czytam regulamin prepaidów Mille i szukam haków.
    Jak coś odkryję, to napiszę.

    OFF-TOPIC: piszę z groups.google,
    bo jadę z Aero2 i nie mam dostępu do pisania na news.neostrada.
    Linie tnę ręcznie, bo jak próbuje się odpowiadać na te posty na Thunderbirdzie,
    to linia jest dłuuuga aż do CRLF.
    Czy ktoś wie jak to uporządkować?

    --

    Tnx