  • Data: 2011-02-19 17:20:26
    Temat: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Feb 2011 18:09:59 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Ja zacząłem się przyglądać rajfiemu, ale ... czy dalej ich bankowość
    >internetowa to owo flaschowe guano?

    dalej jest we flash.
    tyle ze czy takie guaono to raczej nie - ot chcieli byc nowoczesni i
    pewne rzeczy zrobic po swojemu i inaczej niz rynek - nie wiem czy to
    lepiej czy gorzej, ale na pewno inaczej niz wszyscy.

    jakos mimo flashblocka spokojnie moge uzywac ich systemu, jeden klik
    zalatwia sprawe.

    pozdarwiam,
    Cyb