eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirafi - bankowosc premium, r-dealerRe: rafi - bankowosc premium, r-dealer
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
    feed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service.com!feede
    r1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!o14g2000prb.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Date: Sun, 20 Feb 2011 11:39:42 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <1...@o...googlegroups.com>
    References: <9...@4...com> <8...@a...kjonca>
    <ijqit4$oeu$2@news.net.icm.edu.pl>
    <f...@4...com>
    <ijrot2$bm6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.239.81.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1298230782 18945 127.0.0.1 (20 Feb 2011 19:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 19:39:42 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o14g2000prb.googlegroups.com; posting-host=193.239.81.152;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 Firefox/3.6.13,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:547520
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Lut, 20:09, " Eric" <b...@g...pl> wrote:

    > Nie wiem ilu, ale wlasnie probujac aktywowac sobie R-Dealera mialem
    > nastepujaca przygode. Poszedlem do nie "mojego" oddzialu podchodze do okienka
    > a tam slysze, ze klientow Premium obsluguja tylko doradcy, a ci od klientow
    > "nie Premium" nie nadaja dostepu do R-Dealera. Ale doradcy w tym oddziale byli
    > zajeci (bo obowiazuje u nich umawianie sie na godzine), wiec kazali mi czekac
    > 15 minut, bo zaraz mial ktorys z doradcow byc wolny. Po pol godziny czekania
    > zrezygnowalem z R-Dealera i opuscilem oddzial.

    To ja pieprze taką obsługę Premium. Swoją drogą potrafisz człowieka
    zniechęcić :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1