  • Data: 2012-04-11 23:53:55
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4slb$4r$...@i...gazeta.pl

    > Na razie próbuje innego telefonu -- mam do dyspozycji 3 sztuki,
    > ale że idzie to zawsze tą samą drogą a ustawienia telefonu biorę stąd:

    > http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/konfigurator.ht
    ml

    > więc raczej marne widoki na dobry efekt.

    Jedyne, co uzyskałem, to informację o niepoprawnym identyfikatorze lub haśle.

    Jedno i drugie podaję poprawnie bez wątpienia.

    Próba zmiany hasła przez WWW nie daje rezultatu.
    Można jedynie przywrócić hasło domyślne. Po tym
    przywróceniu nie można nawet dojść do tego miejsca
    w aplikacji, w którym zmienia się hasło z TPIN na wybrane.
    Przed paroma kwadransami było o tyle lepiej, że aplikacja
    zatrzymywała się po podaniu nowego hasła wraz z jego powtórzeniem.

    Jako hasło logowania podawałem ustalony TPIN.

    Być może RB śpi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'