  • Data: 2012-04-12 00:40:22
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4v9h$bg4$...@i...gazeta.pl

    > Nie śpi!!! Przysłał SMS o tej treści:
    >
    > Twój kod
    > TPIN został
    > zablokowany
    > w dniu 12-
    > 04-2012
    > 00:01:43. W
    > przypadku
    > pytań
    > prosimy o
    > kontakt pod
    > numerem:
    > 225499999

    > Moim zdaniem inwestowanie w to coś jest tylko stratą czasu i stratą pieniędzy.

    Jest postęp!!!! ;) Oto efekt logowania via NET:

    Logowanie do systemu nie powiodło się. Podałeś zły
    identyfikator lub hasło. Trzykrotne wprowadzenie
    błędnego hasła powoduje zablokowanie dostępu do
    systemu.

    Na pewno podałem dobry identyfikator -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    a efekt tego widać gołym okiem.
    I na pewno podałem poprawne hasło -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    i sprawdziłem na boku, ;) że w CtrlV było poprawne hasło. Nie pomyliłem
    też kolejności.

    -=-

    W czasie tego pisania dwa razy wszedłem do KB, zleciłem stamtąd przelew
    do mB, wszedłem do mB, przelałem wewnętrznie środki, spłaciłem kartę kredytową
    w mB, wchodziłem do RB...

    Ale jest to moje pierwsze wejście do RB po otrzymaniu SMA z informacja o zablokowaniu
    TPIN.

    Źle widzę współpracę z RB. Za to z KB współpraca wygląda nieźle.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'