eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraiff - system bankowosci elektronicznejRe: raiff - system bankowosci elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Date: Thu, 12 Apr 2012 00:40:22 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 53
    Message-ID: <jm519n$vu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jlngql$l7p$1@speranza.aioe.org> <jm250a$78f$1@usenet.news.interia.pl>
    <jm26mv$t1p$1@node2.news.atman.pl> <jm272s$t3m$1@node2.news.atman.pl>
    <jm2811$ufo$1@node2.news.atman.pl> <jm29sv$sv$1@node2.news.atman.pl>
    <jm2kpr$hon$1@inews.gazeta.pl> <jm2lm7$ckm$1@node2.news.atman.pl>
    <jm34nk$qr4$1@node2.news.atman.pl> <4...@f...com>
    <jm4ars$8ou$1@node2.news.atman.pl> <jm4f1d$cob$1@news.dialog.net.pl>
    <jm4q7q$qgp$1@node2.news.atman.pl> <jm4qr4$mf2$2@inews.gazeta.pl>
    <jm4rut$sbr$1@node2.news.atman.pl> <jm4slb$4r$1@inews.gazeta.pl>
    <jm4ui7$g3m$1@inews.gazeta.pl> <jm4v9h$bg4$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334184055 1022 83.151.39.26 (11 Apr 2012 22:40:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 22:40:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569978
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4v9h$bg4$...@i...gazeta.pl

    >> Jako hasło logowania podawałem ustalony TPIN.

    >> Być może RB śpi.

    > Nie śpi!!! Przysłał SMS o tej treści:
    >
    > Twój kod
    > TPIN został
    > zablokowany
    > w dniu 12-
    > 04-2012
    > 00:01:43. W
    > przypadku
    > pytań
    > prosimy o
    > kontakt pod
    > numerem:
    > 225499999

    > Moim zdaniem inwestowanie w to coś jest tylko stratą czasu i stratą pieniędzy.

    Jest postęp!!!! ;) Oto efekt logowania via NET:

    Logowanie do systemu nie powiodło się. Podałeś zły
    identyfikator lub hasło. Trzykrotne wprowadzenie
    błędnego hasła powoduje zablokowanie dostępu do
    systemu.

    Na pewno podałem dobry identyfikator -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    a efekt tego widać gołym okiem.
    I na pewno podałem poprawne hasło -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    i sprawdziłem na boku, ;) że w CtrlV było poprawne hasło. Nie pomyliłem
    też kolejności.

    -=-

    W czasie tego pisania dwa razy wszedłem do KB, zleciłem stamtąd przelew
    do mB, wszedłem do mB, przelałem wewnętrznie środki, spłaciłem kartę kredytową
    w mB, wchodziłem do RB...

    Ale jest to moje pierwsze wejście do RB po otrzymaniu SMA z informacja o zablokowaniu
    TPIN.

    Źle widzę współpracę z RB. Za to z KB współpraca wygląda nieźle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1