  • Data: 2007-07-30 20:13:57
    Temat: Re: raiffeisen, db, cos innego?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f8lg9b$iku$1@news.onet.pl...

    > No tak ale dla mnie te kilka dni nie robi roznicy. I tak wszedzie jest to
    > podobne (roznica to np. gdyby jakis bank dal mi 100 dni GP).

    Proszę bardzo: cykl przeniesień Rajfi-BPH i masz. Nawet ponad 100 dni. A jak
    pójdziesz na całość i spłacisz przelewem z rajfiego, to masz prawie 300 dni,
    przy czym nie do końca (prowizja 2,5%). :-))

    > Ja z % nie korzystam. A jest jeszcze w Raiffeisen ta promocja ze przy
    > przenoszeniu karty 6 miesiecy od przenesionego salda zadluzenia nie
    > placimy % ? Bo jesli tak to moglbym zrobic ciekawy manewr :)

    No własnie, jest jest. Prowizja 2,5%. :-)

    > To prawde mowiac nie wiem. Ja przez 4 miesiace zrobilem juz w Multi limit
    > uprawniajacy mnie do zwolnienia z oplaty rocznej. Oczywiscie limitu mi nie
    > podniosa, bo "procedury" maja :) A to co mam naprawde mi nie starcza
    > (aktualnie karta lezy, bo wszystko z niej wydalem a termin splaty mam za
    > 20 dni).

    No to ich strata. Zakładam że uzywasz innej karty, bo ibaczej byś sobie
    rolował zadłużenie na kolejny okres rozliczeniowy.

    marekz