  • Data: 2003-04-13 12:44:53
    Temat: Re: ratujcie - podwojny przelew - co robic?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź mnie nie rozśmieszaj !!! ;-)))

    Muszę Cię zmatwić, niestety kolega Adam ma rację. Jeżeli ktoś jest w
    posiadaniu cudzych pieniędzy i o tym został skutecznie powiadomiony i
    odmawia oddania to jest przestępcą.
    Złodziej i/lub oszust może nosić krawat, nie musi odpowiadać
    stereotypom "dresiarza". Nie istnieje potwierdzony naukowo dowód, że
    wsród pracowników banków (także w zarządach) ludzie są bardziej uczciwi,
    prawdomówni i rzetelni niż w innych grupach społecznych.

    Pzdr: Dogbert