  • Data: 2010-03-07 09:20:21
    Temat: Re: referendum 6 marca
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.03.2010 10:03, Pete wrote:

    > Dlaczego myśmy nie zrobili referendum w sprawie długów gierkowych???
    > Skoro to takie proste.

    Bo za Gierka dlugi zaciagnelo panstwo.

    W bankach islandzkich zdeponowali pieniadze m.in. brytyjczycy i holendrzy.
    Rowniez cale gminy/miasta byly na tyle naiwne, zeby przelac tam swoje
    (czy raczej podatnikow) _cale_ pieniadze, "bo procent byl wysoki, a
    wysoki procent od 10 milionow daje duzo odsetek".

    Teraz domagaja sie (za pomoca rzadow) zwrotu calosci, z odsetkami, ponad
    to, co gwarantuje islandzki fundusz bankowy.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org