eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja CitiRe: reklamacja Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 13:45:34 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <a6abqp$pnr$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <1...@6...148.85.198> <a6a569$fnc$1@news.tpi.pl>
    <1...@6...148.85.198> <a6a746$5j1$1@news.tpi.pl>
    <1...@6...148.85.198>
    NNTP-Posting-Host: 193.91.9.130
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1015591578 26363 193.91.9.130 (8 Mar 2002 12:46:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Mar 2002 12:46:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168988
    [ ukryj nagłówki ]

    > Hmm mój błąd nie napisałem , nie chodzi mi o zwrot pieniędzy, chodzi mi o
    > wyjaśnienie sytuacji !!!
    > Jedynym łącznikiem pomiędzy bankiem a użytkownikiem karty jest potwierdzenie
    > transakcji , do jasnej cholery skoro mój podpis nie jest potrzebny do
    > uznania to co jest potrzebne. Poza tym za pierwszym razem , nie dzwoniłem do
    > Citi z reklamacją , tylko z prośbą o wyjaśnienie !!! Osoba z Citi
    > zaproponowała, że jedyną formą wyjaśnienia tej sytuacji może być
    > rozpatrzenie reklamacji i spytała czy w takim razie chcę ją złożyć.
    > Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    > zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    > blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    > podpisany.

    Imo robisz burzę w szklance wody.
    Transakcje przy użyciu karty nie są rozliczane na podstawie kwitków, tylko przy
    pomocy posa, który wysyła informację w postaci wolno biegających elektronów do
    centrum autor.
    Jeżeli koniecznie chcesz udowodnić błąd, to udowodnij go kasjerce, bo to ona
    powinna wiedzieć, że podpisany slip zostaje w kasie.
    Po drugie warto by było zobaczyć na slipie które centrum obsługuje dany punkt i
    do tego centrum zgłosić nieprawidłową obsługę.
    Po trzecie, jak żadne z powyższych Ci nie wystarczy, albo nie odniesie skutku,
    to napisać prośbę do citi o przedstawienie oryginału slipa jako potwierdzenia,
    ze to Ty dokonałeś transakcji. Wtedy zobaczysz, że slip nie jest podpisany,
    czyli bank powinien Ci zwrócić pieniążki, a sklep bankowi.
    Pozostaje pytanie, czy to będzie postępowanie uczciwe, bo nie mam wątpliwości,
    co do walorów edukacyjnych takiego brotu sprawy- sprzedawczyni dostanie op... i
    może następnym razem nawet Ci sprawdzi dowód przy zakupach ;-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1