eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja do pko bp (dlugie)Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
  • Data: 2008-03-20 09:12:06
    Temat: Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > od banku na przestrzeni wielu
    > miesięcy nie otrzymałem żadnego monitu, telefonu czy informacji o
    > 1.zmianie wysokości rat 2. powstającym zadłużeniu przeterminowanym.
    [...]
    > Teraz przyszedl czas na analize.
    > Podczas podpisywania umowy kredytowej z bankiem pko bp podałem swój nr
    > komórkowy, adres zameldowania i adres korespondencyjny (gdańsk). Po
    > kilku miesiącach dyspozycją zmieniłem adres korespondencyjny na
    > Malbork.
    [...]

    Nie znalazłem na stronie PKO BP regulaminu udzielania kredytów, ale opierając
    się na kilku innych w niemal każdym mamy zapisy pokroju:
    "O każdej zmianie regulaminu (warunków umowy) bank powiadomi kredytobiorcę
    pisemnie listem zwykłym na adres korespondencyjny".
    oraz
    "Doręczenia przesłane na ostatni znany bankowi adres korespondencyjny uważa się
    za skutecznie doręczone w terminie pierwszego awiza".

    W związku z Twoją sytuacją, jeśli posiadasz dokument potwierdzający zmianę
    adresu korespondencyjnego a nie otrzymałeś nań żadnej informacji to może być wg
    mnie podstawą do rozmowy z bankiem. Z drugiej strony informacje od banku są
    wysyłane listem zwykłym, więc nie będą miały potwierdzenia doręczenia.

    Ja bym zrobił podobnie jak radzi kolega wyżej - spytać bank kiedy wysyłał monity
    i na jaki adres a dopiero po upewnieniu się wyjść z informacją, że zmieniałeś
    adres korespondencyjny.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1