    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Date: Thu, 20 Mar 2008 07:21:39 -0700 (PDT)

    On 20 Mar, 10:12, "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Nie znalazłem na stronie PKO BP regulaminu udzielania kredytów, ale opierając
    > się na kilku innych w niemal każdym mamy zapisy pokroju:
    > "O każdej zmianie regulaminu (warunków umowy) bank powiadomi kredytobiorcę
    > pisemnie listem zwykłym na adres korespondencyjny".
    > oraz
    > "Doręczenia przesłane na ostatni znany bankowi adres korespondencyjny uważa się
    > za skutecznie doręczone w terminie pierwszego awiza".
    >
    > W związku z Twoją sytuacją, jeśli posiadasz dokument potwierdzający zmianę
> [...]

    Dodam tylko, ze podobne klauzule (ale nie takie same) - zakladajace,
    ze cos zostalo dostarczone, jesli uslugodawca to wyslal,
    zakwestionowal juz UOKiK. Jezeli masz dowod zlozenia dyspozycji idz z
    nim i z lista klauzul (http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/
    niedozwolone_klauzule/rejestr_klauzul_niedozwolonych
    /) jako dodatkowym
    argumentem do banku. Pokaz im. np. klauzule 1207. Oczywiscie problemem
    moze byc, ze uprawomocnila sie 11 lipca 2007, a umowe kredytu
    podpisywales pewnie wczesniej. Ale na pewno nie zaszkodzi.

    Pzdr

    MS