eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: reklamacja przelewuRe: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-22 23:57:01
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello All!

    22 Jan 04 13:26, Azazell pisal do All:

    A> akurat jedyne co mi zaproponowali w mBanku to przysłanie poobitego
    A> potwierdzenia wykonania przelewu.
    A> W sumie skończyło się tak, że wysłałem faks do banku odbiorcy z
    A> wydrukiem potiwerdzenia i opisem sprawy i oni oddzwonili ze jest tam
    A> ten przelew. Aczkolwiek klient twardo szedł w zaparte że nie ma i już.
    A> Po prostu byłem ciekaw jak to wygląda ze strony bankowych procedur.

    Różnie. mBank pod tym względem nie wypada najlepiej -
    przykład: przelew został wykonany ale z błedem technicznym z winy banku
    - z brakiem opisu w polu "Tytułem".
    Co mi po takim potwierdzeniu za ktore jeszcze muszę zapłacić w/g TOiP?

    - Skutek: przelew wylądował na koncie "technicznym" w banku docelowym, bo
    identyfikator płatnosci powinien być wlasnie w tytule przelewu.
    O braku wpływu, zawiadomil mnie po kilku miesiącach wierzyciel.
    mBank najpierw stwierdził, że na rozpatrzenie reklamacji mają (sic!) 60 dni,
    a potem łaskawie podał mi _nieaktualne_ telefony do centrum rozliczeniowego
    banku odbiorcy, bym sobie sam wyjaśniał (oczywiście celem przyspieszenia
    sprawy).
    Od tej pory mam wyrobione zdanie na temat procedur reklamacyjnych w mBanku
    oraz adekwatne saldo... :))

    Dla porównania:
    W VW operatorka infolinii zadzwoniła do banku odbiorcy (chodziło tylko o
    opóźnione księgowanie - nota bene w Pekao) i oddzwoniła za chwilę z odpowiednią
    informacją.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1