eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: reklamacja przelewuRe: reklamacja przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!szpring!f127.n480!not-
    for-mail
    From: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja przelewu
    Date: Fri, 23 Jan 04 00:57:01 +0100
    Organization: MM_Point,
    Lines: 36
    Distribution: usenet
    Message-ID: <1...@p...f127.n480.z2.ftn>
    References: <3...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: qa202.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074897849 160 80.55.26.202 (23 Jan 2004 22:44:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2004 22:44:09 +0000 (UTC)
    X-FTN-CHRS: Latin-2 3
    X-FTN-ORIGCHRS: FIDOMAZ 2
    X-FTN-AREA: PL.BIZNES.BANKI
    X-FTN-REPLY: gazeta.pl b8aa53ac
    X-FTN-MSGID: 2:480/127.19 401071c4
    X-FTN-Tearline: (none)
    X-FTN-Origin: MM_Point, (2:480/127.19)
    X-FTN-SEEN-BY: 480/127 135
    X-FTN-PATH: 480/127 135
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279720
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello All!

    22 Jan 04 13:26, Azazell pisal do All:

    A> akurat jedyne co mi zaproponowali w mBanku to przysłanie poobitego
    A> potwierdzenia wykonania przelewu.
    A> W sumie skończyło się tak, że wysłałem faks do banku odbiorcy z
    A> wydrukiem potiwerdzenia i opisem sprawy i oni oddzwonili ze jest tam
    A> ten przelew. Aczkolwiek klient twardo szedł w zaparte że nie ma i już.
    A> Po prostu byłem ciekaw jak to wygląda ze strony bankowych procedur.

    Różnie. mBank pod tym względem nie wypada najlepiej -
    przykład: przelew został wykonany ale z błedem technicznym z winy banku
    - z brakiem opisu w polu "Tytułem".
    Co mi po takim potwierdzeniu za ktore jeszcze muszę zapłacić w/g TOiP?

    - Skutek: przelew wylądował na koncie "technicznym" w banku docelowym, bo
    identyfikator płatnosci powinien być wlasnie w tytule przelewu.
    O braku wpływu, zawiadomil mnie po kilku miesiącach wierzyciel.
    mBank najpierw stwierdził, że na rozpatrzenie reklamacji mają (sic!) 60 dni,
    a potem łaskawie podał mi _nieaktualne_ telefony do centrum rozliczeniowego
    banku odbiorcy, bym sobie sam wyjaśniał (oczywiście celem przyspieszenia
    sprawy).
    Od tej pory mam wyrobione zdanie na temat procedur reklamacyjnych w mBanku
    oraz adekwatne saldo... :))

    Dla porównania:
    W VW operatorka infolinii zadzwoniła do banku odbiorcy (chodziło tylko o
    opóźnione księgowanie - nota bene w Pekao) i oddzwoniła za chwilę z odpowiednią
    informacją.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1