-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!szpring!f127.n480!not-
for-mail
From: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: reklamacja przelewu
Date: Fri, 23 Jan 04 00:57:01 +0100
Organization: MM_Point,
Lines: 36
Distribution: usenet
Message-ID: <1...@p...f127.n480.z2.ftn>
References: <3...@g...pl>
NNTP-Posting-Host: qa202.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074897849 160 80.55.26.202 (23 Jan 2004 22:44:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2004 22:44:09 +0000 (UTC)
X-FTN-CHRS: Latin-2 3
X-FTN-ORIGCHRS: FIDOMAZ 2
X-FTN-AREA: PL.BIZNES.BANKI
X-FTN-REPLY: gazeta.pl b8aa53ac
X-FTN-MSGID: 2:480/127.19 401071c4
X-FTN-Tearline: (none)
X-FTN-Origin: MM_Point, (2:480/127.19)
X-FTN-SEEN-BY: 480/127 135
X-FTN-PATH: 480/127 135
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279720
[ ukryj nagłówki ]Hello All!
22 Jan 04 13:26, Azazell pisal do All:
A> akurat jedyne co mi zaproponowali w mBanku to przysłanie poobitego
A> potwierdzenia wykonania przelewu.
A> W sumie skończyło się tak, że wysłałem faks do banku odbiorcy z
A> wydrukiem potiwerdzenia i opisem sprawy i oni oddzwonili ze jest tam
A> ten przelew. Aczkolwiek klient twardo szedł w zaparte że nie ma i już.
A> Po prostu byłem ciekaw jak to wygląda ze strony bankowych procedur.
Różnie. mBank pod tym względem nie wypada najlepiej -
przykład: przelew został wykonany ale z błedem technicznym z winy banku
- z brakiem opisu w polu "Tytułem".
Co mi po takim potwierdzeniu za ktore jeszcze muszę zapłacić w/g TOiP?
- Skutek: przelew wylądował na koncie "technicznym" w banku docelowym, bo
identyfikator płatnosci powinien być wlasnie w tytule przelewu.
O braku wpływu, zawiadomil mnie po kilku miesiącach wierzyciel.
mBank najpierw stwierdził, że na rozpatrzenie reklamacji mają (sic!) 60 dni,
a potem łaskawie podał mi _nieaktualne_ telefony do centrum rozliczeniowego
banku odbiorcy, bym sobie sam wyjaśniał (oczywiście celem przyspieszenia
sprawy).
Od tej pory mam wyrobione zdanie na temat procedur reklamacyjnych w mBanku
oraz adekwatne saldo... :))
Dla porównania:
W VW operatorka infolinii zadzwoniła do banku odbiorcy (chodziło tylko o
opóźnione księgowanie - nota bene w Pekao) i oddzwoniła za chwilę z odpowiednią
informacją.
Pozdrawiam!
Mariusz -=maVox=-
--
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem