  • Data: 2009-02-11 11:05:00
    Temat: Re: reklamacja w Polbanku?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 13:39, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > witam
    >
    > czy komuś kto złożył tam reklamację udało się doczekać jakiejś odp.,
    > rozstrzygnięcia...?
    >
    > ja złożyłem dwie i (info od pracownika w oddziale), nie zostały one
    > jeszcze nikomu przydzielone (minął już prawie miesiąc!), poza tym w
    > placówce NIC nie wiedzą nt. składanych na infolinii reklamacjach!!!
    >
    > pracownik poinformował mnie, że mają taki "super" system, który
    > uniemożliwia podgląd pod reklamację złożoną u innego pracownika, efekt
    > jest taki, że jak składa się reklamację u pracownika X w placówce Y to
> [...]

    Ja dziś składałem reklamacje w Eurobanku pocztą wewnętrzną w
    bankowości elektronicznej i po godzinie była rekcja:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została skierowana do Działu
    Reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, a
    o jej wyniku poinformujemy Pana telefonicznie bądź za pośrednictwem
    poczty.

    Z poważaniem

    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank