-
Data: 2009-02-10 20:27:36
Temat: Re: reklamacja w Polbanku?
Od: p7nntp <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 10 Feb 2009 10:48:42 +0000, wrote:
> Moja historia jest równie ciekawa a telefony na infolinię Polbanku
> doprowadzają mnie do szału. Niekompetencja !!! Po miesięcznym
> oczekiwaniu na decyzję kredytową Pani na infolini powiedziała, że
> brakuje jakiś podpisów, więc zrezygnowałam z kredytu telefonicznie
> (powiedziała, że to wystarczy). Po czym 3 dni później dostałam pieniądze
> na konto !! Wystąpiłam już w tym czasie do Alior Banku gdzie dostałam
> kredyt w 3 dni! Pieniądze oczywiście przelałam z powrotem do Polbanku i
> czekam na rozpatrzenie reklamacji od 26.01.2009. I jak się dzisiaj
> dowiedziałam Bank ma 30 dni roboczych (a nie 14 jak mi podano na
> infolini!!)na rozpatrzenie reklamacji, ale może w trudnych sytuacjach
> wydłużyć ten czas do 90 dni roboczych !!
>
> Paranoja, chamstwo i brak wiedzy !!!
> Nigdy więcej. Jeśli będą chcieli ode mnie jakiekolwiek pieniądze to KNF
> chętnie się nimi zajmie (już w tej sprawie rozmawiałam)
>
>
Powiedzenie, ze Polbank postepuje patologicznie nie wytlumaczy
wszystkiego. To nie jest slowo klucz. Teraz bank nalezy traktowac jak
zwyklego przedsiebiorce bez taryfy ulgowej, chociaz urzednicy zatrudnieni
w bankach pewnie chcieli by widziec siebie w charakterze "instytucji
spolecznego zaufania". (Czyli jeszcze troche a pewnie wywalcza dla siebie
specustawe o specjalnym statusie urzednika instytucji finansowych ;) ).
Serio zastanawiam sie co takiego moglo sie stac, ze bank nie udziela
reklamacji od ROKU. Do tego stopnia pracownicy ida w "zaparte", ze nawet
nie odpowiadaja na jakiekolwiek pisma ze strony Rzecznika Konsumentow,
choc podobno (jak slyszalem od pracownika Rzecznika) "to norma", ze
Polbank nie odpowiada na pisma z zadaniem wyjasnien dla Rzecznika w
sprawie klientow.
Pozdr.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.09 11:05 Jacek Erazmus
- 11.02.09 12:11
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem