eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w bankuRe: reklamacja w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w banku
    Date: Sat, 2 Jun 2007 10:45:44 +0200
    Lines: 9
    Message-ID: <f3ranv$5u3$1@serwus.bnet.pl>
    References: <f3k7d9$g68$1@serwus.bnet.pl> <f3r9el$hrc$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: s53.zabrze.net.pl
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1180773951 6083 213.227.67.181 (2 Jun 2007 08:45:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2007 08:45:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416610
    [ ukryj nagłówki ]

    > Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. Ja reklamację - z kolei na brak
    > autoryzacji transakcji kartowej - składałem w listopadzie zeszłego roku.
    > Mam nawet numer reklamacji. I to tyle. :-)

    Dziwne... Do tej pory kazda reklamacja byla rozpatrywana w migu i do
    tygodnia. A teraz na moje ponaglenia otrzymuje tylko tekst, ze zostaly one
    przekazane do osoby rozpatrujacej reklamacje....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.06.07 11:12 Anka
  • 07.06.07 14:23 S.T.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1