eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w mBanku › Re: reklamacja w mBanku
  • Data: 2009-01-23 20:28:50
    Temat: Re: reklamacja w mBanku
    Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ wrote:
    > Donoszę grupie, że mBank uznał moją reklamację dotyczącą karty Visa, w
    > której zaproponowałem bankowi bezwarunkowy zwrot opłaty za wydanie karty
    > oraz przyznanie 3-miesięcznego okresu bez oprocentowania, pomimo
    > otwierania karty poza czasem, w którym obowiązywała ta promocja.
    >
    > Jedynym powodem reklamacji była opieszałość mBanku w wydawaniu mi karty.

    No to gratuluję, szczególnie że do tej pory wszystkie moje wystąpienia
    pisemne do mBanku były totalnie ignorowane. Łącznie z pismami składanymi
    w centrum finansowym na Sentatorskiej za pobraniem pieczątki "wpłynęło
    dnia" + podpis pracownika na kopii pisma. Ale to dotyczyło większych spraw.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1