  • Data: 2008-01-31 21:35:41
    Temat: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ygreko wrote:

    Kilka odpowiedzi, któe znam:

    > 2. Czy obsluga kasowa w multi jest obsluga kasowa, czy tez robi
    > wszystko, przez co jesli chce po prostu wplacic kase, to musze stac w
    > kolejce z tymi, co maja milion pytan, bo nie umieja przeczytac
    > odpowiedzi na www?

    W placówce partnerskiej robi wszystko.

    > 3. Czy mozna zalozyc konto bez karty tzw. "bankomatowej", za ktora sie
    > placi (uzywam glownie kk, i nie potrzebuje debetowki, chyba ze oplata
    > za uzywanie jest zwracana takze, jesli sie wyplaci iles kasy
    > miesiecznie).

    A jakie chcesz konto?
    Ja mam Multikonto Ja, bez debetowej Visy Elektron.
    Do Multikonta My to AFAIR i tak były dwa Elektrony w cenie konta.

    > 5. Czy serwis transakcyjny cierpi na niemoznosc przez pol dnia albo i
    > wiecej tak, jak ten w citi...?

    Działa cały dzień i noc.

    > 6. Czy przelewy sprawnie dzialaja? Tzn. bank nie kisi pieniedzy
    > przeznaczonych na przelew tylko puszcza je najblizsza sesja?

    Sprawnie.

    > 7. Co Ciebie, uzytkownika multi najbardziej denerwuje?

    Unikam denerwowania się :)
    Serwis transakcyjny działa sprawnie i to jest w zasadzie wszystko czego
    wymagam od tego banku.

    > 8. A co sie szczegolnie podoba?

    Fundusze inwestycyjne. Spory wybór bez opłat dystrybucyjnych.