  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Date: 1 Feb 2008 09:27:22 +0100

    On 2008-01-31, ygreko <...@...com> wrote:

    > 1. Czy do multi mozna przeniesc kk z citka i uzyskac podobne warunki?

    Nie próbowałem, aczkolwiek ostatnio zauważam, że są dość elastyczni.
    Tylko trzeba czasem im papierków naprzynosić.

    > 2. Czy obsluga kasowa w multi jest obsluga kasowa, czy tez robi wszystko,
    > przez co jesli chce po prostu wplacic kase, to musze stac w kolejce z
    > tymi, co maja milion pytan, bo nie umieja przeczytac odpowiedzi na www?

    W Poznaniu na Św. Marcina część rzeczy załatwia inna Pani i odciąża kasę.

    > 3. Czy mozna zalozyc konto bez karty tzw. "bankomatowej", za ktora sie
    > placi (uzywam glownie kk, i nie potrzebuje debetowki, chyba ze oplata za
    > uzywanie jest zwracana takze, jesli sie wyplaci iles kasy miesiecznie).

    Można nie mieć karty. Kasa za debetówkę jest zwracana jak wyrobisz 500 zł
    operacji bezgotówkowych.

    [...]

    > 5. Czy serwis transakcyjny cierpi na niemoznosc przez pol dnia albo i
    > wiecej tak, jak ten w citi...?

    IMHO jest jednym z najlepszych serwisów transakcyjnych i działa
    bardzo sprawnie. Tu masz demo:
    http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/internet/dem
    o/

    > 6. Czy przelewy sprawnie dzialaja? Tzn. bank nie kisi pieniedzy
    > przeznaczonych na przelew tylko puszcza je najblizsza sesja?

    Bardzo sprawnie. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby wyszedł
    w innej sesji niż planowałem. ACZKOLWIEK nie próbowałem nigdy
    wykonać przelewu na 5 minut przed terminem sesji. :)

    > 7. Co Ciebie, uzytkownika multi najbardziej denerwuje?

    Czasem się trafia na długie kolejki. A że do placówki chodzę
    podpisać jakieś umowy, to potrafi to czasem denerwować.

    > 8. A co sie szczegolnie podoba?

    Mi mimo wszystko podoba się to, że jakies niestandardowe rzeczy
    bardzo fajnie się załatwia w placówce. Podoba mi się tez to, że
    jako DGowca nie traktują mnie gorzej od osoby z umową o pracę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl