  • Data: 2012-10-10 19:38:22
    Temat: Re: rozliczenie cash back
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:k54b1o$nk8$...@m...internetia.pl...

    > - w tej chwili bank (zresztą bardzo miła Pani... ) z rozbrajającą
    > szczerościa mówi ze "u nich tak jest w systemie"..... i ze mam do
    > zapłacenia karne odsetki, kary i nie wiadomo co jeszcze.
    > Co z tym zrobić?

    A który to bank? Na pewno tego nie płać, bo wygraną masz z
    prawdopodobieństwem większym niż 90%, gdyby bank się upierał, w co trudno
    uwierzyć.

    Pytam który bank, bo w najbliższych dniach (dziś wygeneruje się wyciąg) będę
    miał najprawdopodobniej rozpoczęty kolejny spór z Bankiem BPH w nieco
    podobnej kwestii w arbitrażu, a potem być może w sądzie, bo mam już dosyć
    tego, że w postępowaniu arbitrażowym nie da się orzec zadośćuczynienia oraz
    zwrotu kosztów ubocznych dochodzenia roszczenia (w praktyce wszystkich poza
    opłatą arbitrażową), a miałem już z Bankiem BPH tych wygranych sporów
    bodajże pięć lub sześć (tak że w cywilu to co jeszcze nieprzedawnione z
    poprzednich orzeczeń Arbitra podołączam sobie do bieżącego sporu o ile się
    da).